Ми ознайомилися з новим поняттям "оцінювання зосереджене на потребах учнів". Оцінювання лише відображає на шкалі оцінок рівень засвоєння учнями матеріалу, воно зосереджене на потребах учнів включають в себе:
- оцінювання учнів на кожному етапі проекту;
- оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях;
- оцінювання умінь і навичок 21 століття, які передбачається формувати у даному проекті;
- для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання;
- оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною;
- оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражена невисоким балом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий