Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
• Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
• Обговорювали у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
• Розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
• Створили списки використаних джерел;
• Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
• Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
• Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
• Переглянули План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни.
• Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
• Обговорювали у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
• Розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
• Створили списки використаних джерел;
• Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
• Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
• Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
• Переглянули План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни.
Цікаво, що існують спеціальні вимоги до Інтернет-ресурсів. Про це варто детальніше описати, а найголовніше - наведи приклади сайтів, які придатні для використання в навчальних проектах.
ОтветитьУдалить