четверг, 3 апреля 2014 г.

Модуль VI (Рефлексія)


Сьогодні ми активно працювали над питаннями безпечної роботи в Інтернеті. 

Інтернет всесвітня глобальна компютерна мережа. Інтернет обєдную в собі тисячі локальних регіональних компютерних мереж світу, завдяки йому стало можливим з'єднати сотні мільйонів компютерів, розкиданих по всьому світу. Мережа повязує між собою різних людей і ти ніколи не знаєш, ХТО на тому боці

Особливу небезпеку незахищений інформаційний простір приховує для дітей. 
Інтернет може містити інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту. А надання переваги віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і здоров'я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку. Тому перш за все потрібно ознайомити учнів з головним призначенням використання інтернет-ресурсів

  • За допомогою відео-матеріалів можна показати учням наочно,до яких наслідків може привести неправильне і нецілеспрямоване використання інтернет-джерел. Головним керівником цієї діяльності має бути вчитель, але тільки у співробітництві з батьками, адже доступ до інтернету дитина має, у більшості, випадків вдома.
  • Можна виготовити інформаційно-просвітницький буклет, який ознайомить батьків з основними правилами використання інтернет-ресурсів та інформації згідно з авторським правом. Початок процесу ознайомлення з особливостями використання інтернет-ресурсів розпочинається не задовго до того, як дитина починає користуватися ІКТ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий