среда, 2 апреля 2014 г.

Модуль ІІІ ( Рефлексія)

Під час роботи я з'ясувала  як можна використати навчальні дослідження в проектах та призначення основних запитань проекту, а саме:

- навички, якими учні оволодіють під час дослідницького навчального проекту знадобляться в їм в майбутньому;

- дослідницькі проекти допомагають учням краще зрозуміти як пов'язане їх життя із тим, що вони вчать на уроках;

- ключові запитання зацікавлюють школярів, мотивують ближче познайомитися із проектом, демонструють міжпредметні зв'язки;

- тематичні запитання характеризують напрямки роботи над проектом;

- основна функція тематичних запитань полягає у тому, що вони уточнюють для учнів над якими теоретичними питаннями їм потрібно працювати в процесі дослідження.

Під час роботи з третім модулем я розглянула вимоги державних освітніх стандартів щодо вибраної мною теми проекту ("Пропорції"), визначила етапи створення Портфоліо, розробила систему запитань та ознайомилась із електронними таблицями різних програмних пакетів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий